הביקורת של משרד הבריאות 2

כן, אתם קוראים טוב. זה אולי נשמע לכם כמו שם של המשכון לסרט כזה או אחר, אך במקרה הזה מדובר בחיים שלי. האמת? זו לא רק אני זה נוגע למשרד הבריאות. אין לי מושג מה יש להם לחטט בפעם השניה בשנה האחרונה בבית שלי.

למי שלא מבין על מה אני מדברת, כדאי שאספר לכם. משרד הבריאות החליט לבדוק את התנהלות הדיורים המוגנים. מה ששכחו במשרד הזה, זה התקציב. ליזמים שהדיורים המוגנים מצויים בבעלותם. הרי הכל הופרט, ובדרך להפרטה נשכח הכסף. (ליאיר לפיד, אני אשמח אם תמצא את הכסף וכמה שיותר מהר יותר טוב). אז על מה המהומה?

מגיע אליכם לבית אדם זר לחלוטין מלווה בפמליה של מתאם הטיפול שלי, מנהלת הדיור המוגן והמדריכה השיקומית. ואתם צריכים להיות מאוד נחמדים, לענות על השאלות של המבקר, לפתוח לו לרווחה את דלת המקרר שלכם, להראות לו את ארון המטבח, הסלון, השירותים והמקלחת וכמובן את החדר שלכם. אם מישהו מכם חושב על פרטיות, אין דבר כזה למי שגר בדיור מוגן.

אז ככה, יש בעיות תשתית בבית. ואלפי מבקרים של משרד הבריאות לא יעזרו כאן. מה שיעזור זה אינסטלטור, קבלן שיפוצים וחשמלאי. אין מה לעשות, הסלון שלנו מרוט ודי מביך להזמין לכאן חברים. בשירותים ובמקלחת שלנו אין חלונות. הריחות נישאים בכל הבית. נכון שיש לנו מטהר אוויר, אבל זה לא זה. אני כבר לא מדברת על זה שהאמבטיה שלנו מיועדת לגוליבר והיא דולפת לביתו של השכן בקומה שמתחתינו. עזבו את ארונות הוינטג' עם הצבע המזעזע. אין מספיק מדפים. המקרר עומד למות ואנחנו מחזיקות אצבעות שמכונת הכביסה תחיה עוד קצת. מבחינת החשמל, נו, טוב. בכל חדר יש נקודת חשמל אחת בלבד. יש לנו חוטים מאריכים לרוב. בטיחותי זה לא.

יש לציין שאנחנו עוד מחכות לקבלן. הוא עסוק בעבודות קודמות.

לא הבנתי מה יחפש המבקר האומלל של משרד הבריאות אצלי בחדר. למה הוא צריך לבוא לדירה שלי בכלל. אם אתם פוחדים ממנוע החיפוש גוגל, תתנחמו בכך שאנשי גוגל לא מגיעים אליכם לבית ומציצים לכם לחיים. אותו דבר לגבי גופים כמו ה – NSA שנמצא כעת בכותרות.

ה – NSA מיירט שיחות או פעילויות שעלולות להיחשב כטרור. הם לא באים אליכם לבית ומבקשים מכם באדיבות אין קץ לפתוח את המקרר שלכם. לעומת זאת, כנראה שבמשרד הבריאות התאהבו בבית הטרנטע שלי. אין לי בעיה עם ה – NSA או עם גוגל. יש לי בעיה עם המשרד הממשלתי הזה שחושב שאני צריכה לפתוח את הבית לרווחה בפני כל עובד שבא לביקורת. לפעמים אני מרגישה שאני חיה בתוך סיוט.

אם ביקורים מרגיזים נוסח מסדר המפקד הם חלק משיקום שלי, אז תודה. עברתי מספיק בחיים. נקעה נפשי מהחדירה המזוויעה לפרטיות שלי. 1984 זה כאן. וזאת ביקורת אחת יותר מדי. לפחות משתתפי הזוועתון "האח הגדול" מקבלים רייטינג, אני לא מקבלת כלום. אבל האח הגדול כבר כאן עם או בלי ארז טל. וזה כל דבר חוץ משיקום.

הסלון המרוט שלנו

הכלבה שלי מדגמנת על הסלון החדש שלנו, אפילו אוספי הרהיטים המשומשים לא ירצו את הדבר הזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.