שובו של משרד הבריאות

חברים, אין לי מושג אם במשרד הבריאות החליטו להתחרות בסדרת סרטי המדע הבדיוני הפופולארית "מלחמת הכוכבים", "מלחמת הכוכבים היא מותג ידוע בקולנוע ונראה לי שמשרד הבריאות שואב השראה לא מעטה מסרטיו של ג'ורג' לוקאס. אחרת איך תסבירו לי שהם כבר באים לבקר אותי בשלישית?.

הפעם המשלחת שתגיע לדירתי תהיה מכובדת כמעט כמו המשלחת של הכוכב נאבו. רק נטלי פורטמן לא תהיה ולוחמי הג'דיי לא יבואו, מה חבל. במקומם יופיעו שתי נשים שאני לא מכירה. הסבירו לי שהן רק ישאלו שאלות ושאהיה ממוקדת ואענה ב "כן" ו "לא". האם הן מכוחותיו של לורד דארת' ווידר? כנראה שמנהלת הדיור המוגן החיננית תהיה על תקן הנסיכה מנאבו. אני לא יודעת אם מתאמת השיקום שלי היא הנסיכה ליאה והמדריך השיקומי הוא לוק סקייווקר (אכן עשיתי כאן עירבוביה רצינית).

הן יבדקו אם יש מטף לכיבוי אש, אם אנחנו יודעות איפה המרחב המוגן שלנו, למקרה שכוחות הרשע של האימפריה הגלקטית (חסן נסראללה?) יחליטו להפציץ שוב את חיפה. כמובן שהן יראו את המצב הכללי של הבית, הן ישאלו אם אנחנו מכירות את התוכנית השיקומית שלנו ולמען הפרוטוקול יבדקו את קלמר התרופות שלנו.

ועכשיו ברצינות, אין למשרד הבריאות מה לעשות? פיקוד העורף מפסיק לחלק ערכות מגן (הערכה שלי נמצאת אצל אחותי). אין כסף לקרן לשיקום, קרן שמסייעת למתמודדים לרכוש ריהוט ומכשירי חשמל. לא היה עדיף להשקיע בקרן לשיקום במקום לבדוק את הדירה שלנו יותר מדי פעמים? אני מבינה שבקרה זה משהו חשוב, באמת. הביקורת הרצינית נערכה במשרדי הדיור המוגן עצמו. אגב, הביקורת הזו עברה בשלום.

אני יודעת שיש אנשים שפוחדים מה – NSA שמצותת להם לשיחות טלפון וקורא להם את הדואר האלקטרוני, אז זהו. ה – NSA לא מתעניין במתכון האחרון ששלחתם לאחרונה לשכנים או בשיחות החולין האינסופיות באוטובוסים. ה – NSA מחפש גורמי טרור. ולצערי, בעידן של לוחמת סייבר, הנוכחות של משהו כמו ה – NSA נדרשת. לעומת הביקורת המייגעת של משרד הבריאות. כי בנינו, אף אחד מכם לא רוצה ששתי נשים לא אמפתיות יכנסו לכם לדירה וישאלו שאלות מרגיזות.

אני מעדיפה שב – NSA יהנו מהשטויות והקללות שאני כותבת ברשתות החברתיות על גורמי טרור כאלה ואחרים. בכל אופן, אין להם סיבה אמיתית לעצור אותי בשל תכנון פיגוע כלשהו… על אף ולמרות האבחנה הפסיכיאטרית שלי. בסך הכל הפוסט הזה בא להראות לכם באיזה מחזה אבסורד אנחנו חיים.

חסן נסראללה

למה משרד הבריאות לא בא אליו למען השם?

מלחמת הכוכבים

דארת' ויידר ואחד מלוחמיו – משרד         הבריאות מקוריות לא תזיק

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.